GRACIAS

domingo, 14 de octubre de 2012

Cancioneiro popular

A miña casa non quero que veñas / sempre me fodes, nunca me empreñas

Sei que non podes,/ sei que non sabes,/ sei que perdiches/ as habilidades

- - -

A miña casa non quero que veñas / sempre me fodes, nunca me empreñas

Sempre fodendo nunca preñando, telo carallo de contrabando


- - - 

Murmuraban as miñas veciñas que eu andaba co crego nas viñas. Iso é verdade, eu non o nego que eu andiven nas viñas co crego.

E pousa, pousa, pousa e non me toques naquela cousa. E pousa, pousa axiña e non me toques naquela cousiña.


- - -

Cando me case xa teño un galo xa miña nai non me ten que dalo lalalalalalala, cando me case xa teño un polo xa miña nai non me ten q dar todo

- - -

Alá abaixo daquel carballo hai un vello rascando o carallo

e se rasca, rasca ben, no carallo do vello non manda ninguén

- - -

O carallo do tio Vicente vai pola rua fodendo na xente

e se fixo fixo ben no tio Vicente non manda ninguén

- - -

Alá abaixo na cascada había unha vella rascando a paxara

fixo ben, fixo ben, na cona da vella non manda ninguén

- - -

Alá abaixo na cascada había unha vella lavando a paxara

e un vello que viña de frente cascou unha palla e morreu de repente

- - -

A criada do cura de Culleredo

ten un callo na cona que mete medo

- - -

Unha vella dos tempos de agora, meteu pola cona unha computadora

Unha vella dos tempos de Franco, meteu pola cona a pata dun banco

Unha vella dos tempos de antes, fixo da cona un par de tirantes

Unha vella dos tempos dos mouros, fixo da cona unha praza de touros

Unha vella dos tempos de cristo, fixo da cona unha caixa de mistos

Unha vella na era latina, tiña na cona un chalet con piscina

Unha vella que era moi fina, fixo das tetas unha cortina

Unha vella por falta de macho, meteu pola cona o rabo dun sacho


. . . e fixo ben, fixo ben, na cona da vella non manda ninguén
 
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario